Friday, February 21, 2014

Stii tu flow.

Cu bituri si influente jazz in casti si rimturi sacadate facute de spiritualisti bucuresteni o ard in seara asta dupa o zi comoda-ntr-un salon de tatuaje-n care-mi dadeam morti pe vers intens si bituri furate de la ardeleni independenti, la modul stau si ma joc putin pe ele si cu ele si mai trag o citeala rapida ca mi-e greu sa iau celula ca atare, si-apoi Peaches iar o sa-mi urle, ca-i parte din rutina, da-i funny sometimes, cand nu m-activez. In paralel elefantul cuiva isi pune intrebari si io-s la modul "tra la la prin mintea mea", cu ochii mei mari si inocenti si chestii amuzante si flow si ritm si flow si flow si floooooow.
Si-mi zice ca poarta spre mine e-n mine insumi si io complic chestia asta, dar parca-mi suna mai de incredere fata de sinele meu decat alta data, mai ales dupa ce m-am jucat mai mult pe biturile astea jazzy, care-s de o raritate-n vibe mama-mama, nu ca-s low priced pe filmele contemporane din muzica. Da pai oricum ii pentru mine si tine si pentru ceilalti ca noi, imi zic tot io mie.
Ah, da ma. Imi amintii cand imi luam filme pe piese pe care mi le insuseam ca fiind diss-uri indirecte, dar.. filme. Alea filme tari. Mai ales ca n-activam obiectiv amuzant de absurd ca si cum as injura termeni abstracti(stii tu duma). Da deja nu mai gasesc rost sa scriu asta. Dar fu amuzant, amic ciudat digital "about&blanc".
Nu mai stiu ce sa scriu aici acum. Pierdui firul cu biturile astea faine.





                              Dom' literat, fir epic in rima remember. Stii tu.

No comments:

Post a Comment