Saturday, December 17, 2016

Aș vrea să fiu la fel ca tine, la fel ca voi


               Aș vrea să fiu la fel ca tine, la fel ca voi. De cele mai multe ori nici eu nu reușesc să înțeleg problemele personale de comportament. Știu doar că totul s-a declanșat cu mai bine de 10 ani în urmă. Poate este chimia cerebrală, poate este semnul zodiacal, poate universul înconjurător, dar cel este doar o idee tâmpită. Mă doare spatele și multe altele..
               E ciudat să te simți stricat constant, în mijlocul unui colectiv de 2000 de oameni la vârsta de 24 de ani. Oricum nu este cu mult mai diferit față de o zi obișnuită din perioada liceului. Noi nu suntem o familie! Tot ce ne aduce cu adevărat împreună este naivitatea și nevoia sclipicioasă de a supraviețui în secolul XXI. Aș vrea să nu mai scriu în continuare acest text, iar cei din să nu mă mai întrebe dacă sunt în regulă. Aș vrea să nu mai fiu privit drept un ciudat de oameni din jurul meu, vechi sau noi. Aș vrea ca singurele justificări ale toleranței lor față de mine, să nu mai fie capacitatea de a empatiza și faptul că uneori mai și gândesc. Aș vrea să știu cum pot schimba toate aceste..
               Aș vrea să nu mai am emoții atunci mă întâlnesc cu prieteni pe care nu i-am mai văzut de mai bine de o săptămână. Să nu-mi mai fie teamă ca poate vor avea un comportament foarte rece și îmi vor dori dispariția imediată din același perimetru. Ar fi drăguț să nu mai am coșmaruri aproape în fiecare când reușesc totuși să adorm. Aş vrea să nu mă mai gândesc atât de des la o imediată nulitate a existeţei. Mi-ar plăcea ca pasiunea mea să nu mai fie principalul motiv pentru care nulitatea nu se materializează. Aș vrea să înțelegi ce simt pentru tine și apreciezi, indiferent cât de putred ar fi tot. Aş vrea să exişti în primul rând...Aș vrea că măcar personalitatea să nu mai constituie un motiv de respingere. Nu mai vreau să simt nevoia de a lovi oameni pe stradă și nici propria reflexie din oglindă. Aș vrea să nu mai ascult Soundgarden și să pot aprecia prezentul fără a mai conștientiza că totul totul o să piară, mai devreme sau mai târziu. Aș să privesc tot mai puțin prin ceilalți. Aș vrea să-i pot aprecia mai mult pe cei apropiați, cel puțin până nu vor dispărea, într-un fel sau altul...
                  Aș vrea ca în timpul liber să nu mă mai trezesc la ora la care alți oameni au spatele rupt de muncă. Aș vrea ca în camera mea să nu mai mai miroase a bodegă și să nu se mai consume la fel ca într-una. Aș vrea ca cineva să înțeleagă complet..


                   Aș vreau să fiu ca tine...



                                                                   
           

No comments:

Post a Comment