Thursday, December 4, 2014

Te-au zapacit banii

Acel clasic.. Cand vii spre mine. 285km de trei ore asteptand un drum plin de cele mai mari cosmaruri ale tale. Exploatand prin acest post o frica. Si vii spre mine,eu plin de mine insumin, eu care mi-am permis tot ce nu-ti permis sa-ti plateasca ai ta... Ai ce-au fost niciodata  ce ti-ai imaginat tu . ... Ai tai ce-ti hraneau un drog... Un film ce a se doveii nu vei fii productiv pana la capat pana cand vei infige incet cu incet lama sa simti ca traiesti... Sa simti ca traiesti, fara nicio legatura Portugalia o asculti beat ca vii sa te mai intorci acolo sa mai simti ceva sa dai impresiii de ce ai ajuns... Impresii sunt acele droguri care te fac sa-ti hranesti high-ul care te-o condus spre sfarsitul filmului... Da da .... Dar te trezesti dimineata.... Treaz, simti tot ce vrei, depresia dispare.. Esti tu... Esti eu .. Doar cu filmele mele, esti viu.. O simti clar.. O simti in fiecare dimineata zorilor deschide pana-n momentul care-n te aflii cu prea multa-n sali-n gura... Gura proasta ce ai avut ca scuipi pe covor... Covor ce a aflat prea multe depsre tine-n nevoia de a descoperiii prea multe... Discovery Channel se transforma intr-o auto-psyhaniliza proprie ce nu trebuia sa o auda ce-i dragi pentru proria lor buna stare,,, Stare...

No comments:

Post a Comment