Tuesday, December 16, 2014

Materie de lacrimi

Numeste-te muza. De cate ori vrei. Eu te numesc diavol cateodata. Si vreau sa te lupt, vreau te inving, nu imi pasa de consecinte si  vreau sa te domin. Sunt satul. Acumul de atatea atacuri inutile in timpul zilei. Sunt inutil...
    In timpul zilei, un vampir vesel. O "lichitoare" permanenta ca atinge aorta si o infecteaza cu multe... Si nespuse ale unui viitor nesigur.
    Si trec aniii... Trec ca berea in stomacul meu... Mereu ma intreb cand deschid ochii dar..."ce dracu am facut aseara"... apoi cateva minue astept.. si ma lovesc singur cu pumni grei, necunoscandu-ma realizez ca sunt intr-o lupta cu mine in care mereu partea rea invinge. Nu stiu cum si ce sa fuck... Fuck.. Fuck.. Vad dublu.... Vad... Si stiu ca dormi alaturi... Si te iubesc... Si vreau sa fii a mea mereu. Dar nu suport gandul ca cel mai mare dusman al tau voi fii chiar eu...

No comments:

Post a Comment