Sunday, February 16, 2014

Freestyle.

La jmen. Check. Mi-am luat pistol sub perna, si la ceafa o data, m-am apucat de gastronomie ca prinde la mine si-n combinatie cu "care-i duma", careia raspunsu' nu-l dau eu, completeaza formulele compozitionale ale altor dume cu care-mi fac rutina persuasiva-n calea ce-am ales-o comod insa tensionat. Astfel definesc atat concepte-n cap, lifestyle hip hop, numa-ntre maimute frenetice si pisici ce se declara curve dar inlemnesc ca lemnu meu cand o ard hardwood cu filme ca la Cannes, nu Hollywood c-asa ma fut io si ma plictisesc ca-s plictisitor daca nu se tine pasu'. Pe pula mea, ca-mi place sa mi-o folosesc in orice context, mai scriu un text, mai transcriu biologie de liceu sa ma definesc tot eu si fara pauze, ca mereu dau dume cu efect, iar stilul si ce-i personal is cauze. Si cum mi se rupe-n sapte-sapte, dar mai rar, c-am promis prostesc solemn c-o ard pe Sue(vezi dumele lu Method Man de pe 4:21 pentru documentare-n metafora) doar o data pe saptamana ca pula mea, Peaches, who hates bitches, ma freaca pe creier la propria-mi rugaminte motivationala, dar n-am cum sa nu ma plang uneori pe tema asta ca ma suceste relativ aiurea-n piua ca scenele alea lungi si monotone ale lu Tarkowski, pe care l-am urat dintotdeauna ca-i rus(polonez, but same shit in my head). Si-n 5 minute-mi asez frisca pe prajitura fresh pe care-am botezat-o Mioara, dupa vecina milf care m-a invatat cum se intareste spuma; si cainele Pluto, un bulldog american semi-retardat si hipersocial cu care-mi petrec serile de-acasa cand ma fut in rutina din Cluj, ca-i de cacat la inceput si s-o ard de-a pula-n club nu-i de facut ca-s prea prins in personlaitatea mea sa renunt la ea pentru dume ieftine de agatat hipioate, bumptzioate si alte experimente ce s-au petrecut in partea-ntunecata a mintii lor de cand au scos Specii albumele alea pe legale(care-s faine-n originalitatea de care dau dovada, dar care au impact in continuare pentru diverse persoane care n-au reusit sa stranga destula informatie-n prematuritate ca sa-si formeze un filtru personal, insa pula mea). Si-apoi azi imi vad copiii de care mi-e dor, apoi nepotii, apoi mai fac o tura de-aleluia-n orasul asta provincial unde intotdeauna amicul comun tuturor tinerilor cel putin semi-libertini, Dan, se vinde la suprapret de catre muisti pitiponci care-si invart mecanicile-n cluburi din zone rurale, c-acolo-i unde intoarce uliu cu frana-n giratoriu pentru ca-s drumuri intunecate si paduri si scapi usor de coada de maimuta inferioara cand toate tunurile pe care le dai se duc in tunning si m-aprind mai tare cand ma gandesc ca inca n-am dat de permis.
In paralel, ii Redman(Cheech) cu Sourdeezal-ul de care mi-e mai pofta decat de ambianta-n care se invarte Hugh Heffner.
Mai circula o duma cum c-as fi fost impuscat, dar numai producatorul si psihotropu' stiu cum a fost duma-n casa marginala-n care n-am inteles nimic, dar am iesit cu capu' 'nainte ca inca-l aveam fara o gaura-n plus(muie Tudor Chirila si piesa lui cand ii zicea maica-sii ca se intoarce barbat, ipocrit tatuat cu sensibilitate-n cerneala superficiala. Aia se ia fara s-o speli). Full-time lifestyle si retardare-n scop de detasare care pune probleme-n dialog cu diverse persoane... Dar de ce sa-mi prelucrez vocabularul, discursul si tehnica?
Si ma tot preseaza gandul ca o cunostinta a fost prea de treaba 'nainte sa ma intorc acasa si mi-a facut cunostinta cu fratii mai mici ai lu' Dan(ca Dan e prea ocupat sa mi-i prezinte el). Aviz: Te caut, te gasesc si va fi randul meu sa te ajut. God bless ya.
In final, imi mai bag pula-n discursul lu' Mos Def despre Arabia Saudita. Si-mi mai bag pula-n intrebarile cu raspunsuri de DA si NU, ca-mi scot danu si-l inghesui in rola si tot sub perna-mi pastrez trancanu. Caut Ticalu(1994, 15 noiembrie, Long Island sub numele de mama Clifford). De altfel, Dan ar trebui s-o cunoasca pe Sue ca sa-si dea seama cat de inutil e fara ea.
Am iesit.

No comments:

Post a Comment