Tuesday, January 28, 2014

Si la sfarsitul zilei ce ?




 Sunt cel ce trece in noapte pe langa tine in timp ce incerci sa ai parte de romantisme cu femeia ta
Cu gluga in cap...
Las nameti in urma mea , in iulie , in ianuarie nametii tremura de frig ,dincolo de ceata si chiciura.
Am pirdut prea mult timp...
Nu te-ai intrebat despre ce vorbesc ceilalti ,ce poate sa fie atat de satisfacator pentru ei ?
Si tu de ce n-o faci.
 Nu-ti ramane decat sa-i privesti ,nu trebuie sa intelegi . Nu-i nimic de inteles
 E competitia celor ce nu merita limbajul articulat ,departe de ei , la aproximativ 5 metri.

   Cuvintele si gesturile sunt aceleasi pe toata strada.Una lunga de 5 km.
   Si tu te intrebi de ce prefer sa pastrez distanta...doar ce am mancat !
   Nu-mi permit mai multe portii. De ce v-as permite voua ?
    De ce ti-as permite tie ?
    La sfarsitul zilei ,am tot 14 ani ,la sfarsitul zilei ma intorc in camera mea , unde...
     persista de 7 ani,mirosul unei seri reci de toamna  cu  poduri de fum si ceata.
     La sfarsitul zilei , voi si cacaturile voastre ( in sange si bani ).

 Nu exista viata
Nu exista sunete
Nu exista nimic din tot ce te inconjoara..
Trebuie sa intelegi totusi ca nu pot fi nici actori principali , nici secundari..

No comments:

Post a Comment